לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

יולי 5, 2020 - כללי - 1992batel

מנורות קש

כיצד יכולה +מנורה מקש+ לשדרג מראה של כל חדר, בכל סגנון? כיצד בוחרים מנורה מקש? איפה קונים +מנורה מראטן+?

לאחרונה נכנס טרנד חדש לעיצוב הפנים והוא השימוש במנורות שעשויות מקש ומראטן. המנורות, שנראות כמו סלסלות קלועות במגוון רחב של וריאציות, צורות וגדלים הם בתי מנורה שחזרו לאופנה בגדול. מסעדות משתמשות בהן לעיצובים, כך גם עסקים, חנויות ובתים פרטיים, המנורות מתאימות כמעט לכל מקום ולכל עיצוב ומוסיפות חמימות רבה לאווירה.

ראטן שערות מנורה מרשימה לעיצוב חלל הבית
מתאים לחלל גדול

שיק יוקרתי

בעבר היה נהוג שקש היה חומר שבו עשו שימוש במוצרי ריהוט ודקורציה שנחשבו זולים יותר ומתאימים לסגנון מדינות העולם השלישי. המחשבה הזו פסחה מהעולם מזמן שכן כיום המנורות והעיצובים מהקש הם מהמובילים והאיכותיים ביותר וההיפך הוא הנכון – הם משמשים דווקא לעיצובי יוקרה.

קש בשילוב צבע שחור נותר הרגשה של יופי
וצבע בחדר

היכן קונים מנורות קש

היום ניתן למצוא +מנורות קש אצל המשווקים שמייבאים את המנורות מקש ומראטן ממדינות כמו אינדונזיה. מדובר על +מנורות באיכות מעולה+ וחשוב מאוד להקפיד ולרכוש אותן אצל משווקים להם מערך מכירה גדול ומגוון רחב ואיכותי. כדאי מאוד לשים לב לכמה נושאים אם קונים באינטרנט – חשוב שהאתר יהיה מאובטח, נוח למשתמש ומובן שמדיניות המשלוחים וההחזרה תהיה נוחה.

יתרונות מנורה מקש

מנורה דמוי בבוק
מתאים לחדר גדול

היתרון הגדול שיש למנורה מקש בחדר היא החמימות הנפלאה שהיא מוסיפה לכל עיצוב. מנורות אלו יכולות להתאים לעיצוב יוקרתי, זרוק, כפרי ומודרני שכן הן מספקות את זריקת העיצוב החמה הנחוצה לכל חלל.

מנורות באיכות מעולה

אצלנו בגלריה המקסיקנית אנו מייבאים את כל סוגי הרהיטים, כולל מנורות קש וראטן באיכות טובה ועיצובים ייחודיים. באתר האינטרנט שלנו ניתן למצוא דגמים רבים, בשלל גדלים וסגנונות שיכולים להתאים לכל בית ועסק. רכישת מנורת קש או ראטן מעולם לא הייתה פשוטה יותר – נותר רק להיכנס לאתר, להזמין והיא כבר בדרך אליך!