לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

אוקטובר 25, 2021 - כללי - mostafa thaa

שטיחים

+שטיחים לבית+

מה ההבדל בין +שטיחים מסוגים שונים המיועדים לשימוש פנים? היכן אפשר למצוא קטלוג ריהוט משלים איכותי ומשתלם, שיקל עליך להתאים מבחינה עיצובית את הפריטים השונים?

שטיחים תורמים לאווירה בחלל הפנים של הבית ונוחים יותר לתחזוקה וניקיון בהשוואה לריצוף רגיל. עם זאת, בחירה נכונה של השטיחים היא משימה מורכבת. כמו כן, לשטיחים יש השפעה על העיצוב. לכן כדאי לבחור שטיחים שיהיו גם איכותיים, גם מעוצבים וגם מיוחדים. 

שטיחים משיגים מהגלריה המקסיקנית

הייחוד של הגלריה המקסיקנית בא לידי ביטוי בייבוא רהיטים ממקסיקו/אינדונזיה/אירופה ולכן אנחנו מוכרים רהיטים מאוד מרשימים. אצלנו מחכה לך לא רק קטלוג מרשים של ריהוט מקסיקני, רהיטים מעץ מלא, רהיטים בעבודת יד וכדומה – אלא גם ריהוט משלים בעיצוב יצירתי מחוץ לקופסא. 

הבדלים בין סוגי שטיחים לבית מסוגים שונים

ההבדל העיקרי בין סוגים שונים של שטיחים נובע מסוג חומרי הגלם שבהם משתמשים כדי לייצר אותם. על קצה המזלג, ניתן למשל להזכיר את ההבדלים בין +שטיחי בד+ טבעי לעומת +שטיח סינתטי+. כמו כן, ניתן לראות הבדלים בין שטיחים מקיר לקיר, +שטיחי שאגי+, +שטיחי צמר+ וכן הלאה.

התאמת השטיחים לשאר הריהוט

בעלי מקצוע ומעצבי פנים מתייחסים אל שטיחים בתור ריהוט משלים. אבל על מנת שהשטיחים אכן יצליחו לייצר מראה הרמוני ולא לסתור את העיצוב, הם צריכים להתאים לשאר הרהיטים. כאן בדיוק נכנסים לתמונה היתרונות של עיצוב הבית עם שטיחים וריהוט משלים שמגיעים מאותו קטלוג.

הקטלוג שלנו – הבית כולו שלך!

הקטלוג של הגלריה המקסיקנית יעזור לך להשוות בין סוגים שונים של רהיטים מעולים במחירים משתלמים. עם העיצוב שלנו, חלל הפנים בבית שלך יקבל זריקת רעננות אקזוטית שכל כך חיכית לה. לכן, הצעד הבא הוא רק להשאיר פרטים באתר או להיכנס לקטלוג ולהשוות בין סוגים שונים של שטיחים לבית ברמה הגבוהה ביותר.