לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

אוגוסט 3, 2020 - כללי - 1992batel

שנדליר גוף התאורה המושלם.

שנדליר

 

מה היתרונות של +שנדליר בחלל הפנים? איך בוחרים גוף תאורה?

תאורה מלאכותית אמורה להשלים את התאורה הטבעית ולייצר תחושה נעימה יותר בחלל הפנים. כפועל יוצא מכך, סוגים שונים של גופי תאורה מתאימים גם לבית וגם למשרד, לחנות ולעסק. אבל בכל אחד מהמקרים האלה, חשוב מאוד לבחור בצורה נכונה את גוף התאורה – על מנת להשיג פיזור מקסימאלי של האור ואשליה אופטית של חלל פתוח, מרווח ואלגנטי.

בגלריה המקסיקנית מאירים לך אפשרויות חדשות

הקטלוג של הגלריה המקסיקנית נועד על מנת לאפשר לך לעצב מחדש את חלל הפנים עם רהיטים בייבוא ייחודי ממקסיקו, אינדונזיה ואירופה. כמו כן, אנו מוכרים רהיטים מאוד מיוחדים ובהם רהיטים מעץ מלא ורהיטים בעבודת יד.

היתרונות של שנדליר בחללים ספציפיים במבנה

+שנדליר הוא גוף תאורה שמספק פתרון אידיאלי עבור חלל הפנים. באמצעות +גוף תאורה+ מן הסוג הזה ניתן קודם כל לחסוך במקום, כי הוא תלוי על התקרה ומפזר את האור מלמעלה. שנית, זהו גוף תאורה שמושך בפני עצמו המון תשומת לב: החל מהאופן שבו הוא בנוי, דרך שילוב סוגים שונים של נורות ועד העיצוב האסתטי.

בחירה חכמה של גוף תאורה עבור חלל הפנים

בחירה נכונה של גוף תאורה משדרגת את חלל הפנים באופן מידי. בטווח הארוך, אלו בדיוק הדברים הקטנים שמעלים את ערך הנכס ומשביחים אותו לקראת מכירה או השכרה. כמו כן, יש כיום גופי תאורה מעוצבים שיכולים להפוך כל פינה במשרד למקום מיוחד ומואר – תוך כדי יצירת אווירה של חום ואור מעצם נוכחותם בחלל.

משלוח חינם? יש דבר כזה!

אנו בגלריה המקסיקנית מציעים משלוח בחינם בכל קניה מעל 299 ש"ח. ולכן – המשלוח חינם. מבחינתך, השלב הבא הוא הוספה לעגלה של גוף תאורה מסוג שנדליר מרקש מעוצב ואקסקלוסיבי – וליהנות מאווירה אחרת