לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

יוני 7, 2020 - כללי - 1992batel

בובות דאגה מגואטמלה

בובות דאגה מגואטמלה

רוצה שהילדים ילכו לישון אחרי שהוציאו מראשם את דאגות היום? יש לך רצון להקנות לילד ביטחון כשהוא הולך לישון לבד? אילו +בובות יכולות לסייע לילד לישון טוב יותר?

+בובות דאגה מגואטמלה+

הילד כבר אמור להתחיל לישון לבד אבל הוא מוצף פחדים ודאגות שמטרידות אותו? זה דבר טבעי, ילדים מגיל שלוש מפתחים לעיתים קרובות דמיונות שנראים להם כמציאות ובשלב מאוחר יותר עולות להם שאלות קיומיות בניסיון להבין את דרכו של העולם. לעיתים השאלות והמחשבות מלוות בדאגות רבות ולכן יש צורך בגורמי הרגעה חיצוניים, לשם כך בדיוק קיימות +בובות דאגה+ מגואטמלה - וההשפעה שלהן על ילדים היא לא פחות מאשר מדהימה.

אגדה דרום אמריקאית קדומה

על פי האגדה נסיכת המאיה ששמה היה איקסומוקנה קיבלה את אחת המתנות היפות שניתן היה לקבל מאל השמש, המתנה הייתה לפתור את הדאגות של כל בני האדם. לפי אותה מסורת, ילדים או אפילו אנשים מבוגרים שמתקשים להירדם בלילה בגלל מחשבות שונות שמדאיגות אותם, מספרים את אותן המחשבות לבובות לפני השינה. לאחר מכן מניחים את הבובות מתחת לכרית של - והדאגות עוברות אליה בזמן שהולכים לישון.

אילו עוד עצות יש על מנת לסייע לילדים להירדם?

עוד לפי המסורת, נהוג לספר בכל לילה דאגה לבובה אחרת. כאשר מדובר על ילדים קטנים, ההורים לפעמים מוציאים את הבובה מתחת לכרית בלילה על מנת שכשהילד יקום בבוקר תהיה לו תחושה כמעט מוחשית שהדאגה עברה ונעלמה יחד עם הבובה.

עוזרים לכם להרדים את הילדים

לפעמים די בפתרון פשוט על מנת לגרום לשינוי גדול ובכל מקרה מדובר על מתנה יפה שכל ילד יאהב. אצלנו בגלריה המקסיקנית אנו מייבאים בובות דאגה מגואטמלה המסייעות לילדים להירדם בלי דאגות. להזמנת הבובות וללילות שקטים ושלווים לוחצים והבובות בדרך אליך!