לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

ינואר 10, 2023 - כללי - tai zachor

אהיל ראטן מחומר טבעי לעיצוב הבית

+אהילי ראטן+ הם +אהילים העשויים מקש, שהוא סוג עץ הנפוץ באזורים טרופיים בעולם. הוא חזק ועמיד, מה שהופך אותו לחומר פופולרי עבור רהיטים ופריטים אחרים לעיצוב הבית. אהילי ראטן יכולים להוסיף מגע טבעי וכפרי לחדר וניתן להשתמש בהם במגוון סגנונות עיצוב, כולל בוהמייני, טרופי וחופי. הם עשויים בדרך כלל על ידי אריגה של קווצות קש יחד ליצירת הצללה, וניתן למצוא אותם במגוון גדלים וצורות כדי להתאים לסוגים שונים של מנורות.

למה לבחור באהילים מראטן הביתה ?

הוא חומר פופולרי לאהילים מכיוון שהוא קל משקל, עמיד ובעל אסתטיקה טבעית וחמימה. סיבי הראטן שזורים יחד ליצירת משטח גמיש ובעל מרקם שיכול להוסיף עניין ויזואלי ייחודי למנורה או גוף תאורה. בנוסף, בגלל האופן שבו ארוגים קש, הוא מאפשר לאור להסתנן בצורה מפוזרת ועדינה, ויוצר אווירה רכה ומזמינה.

סיבה נוספת לבחור באהילי ראטן היא שהם יכולים להשלים מגוון רחב של סגנונות עיצוב ונותנות מגע של חמימות ונעימות לכל חלל

לאהילי ראטן יש גם כמה יתרונות סביבתיים שכן הם עשויים מחומרים טבעיים ומיוצרים בעבודת יד. זה גם נוטה להיות זול בהשוואה לחומרים אחרים.בנוסף, עם המגמה ההולכת וגוברת של חומרים טבעיים וברי קיימא, ראטן הפך לאופציה אטרקטיבית עבור פריטי עיצוב הבית מכיוון שהוא חומר ידידותי לסביבה המתחדש ומתכלה.

מאיפה מגיע אלינו הראטן?

ראטן הוא סוג של גפן שנמצא בדרך כלל באזורים טרופיים של אפריקה, אסיה ואוסטרליה. הוא בן למשפחת הדקלים, והוא ידוע בתכונותיו הקשוחות והעמידות, כמו גם בגמישותו הטבעית. גזע צמח הקש משמש לעתים קרובות לייצור רהיטים, סלים ומוצרים ארוגים אחרים.

הראטן עמיד בפני לחות, ריקבון וחרקים. הגמישות של הגבעול מאפשרת לשזור אותו לעיצובים מורכבים, מה שהופך אותו לחומר דקורטיבי ופונקציונלי.

קש נמצא בשימוש על ידי אנשים באזורים טרופיים במשך מאות שנים. באזורים מסוימים, אנשים משתמשים בו כדי ליצור דברים כמו סלים, מחצלות ואפילו בגדים מסורתיים. הוא משמש גם בבנייה ובמלאכה, כמו גם בתעשיית ייצור רהיטים.

קש הוא גם משאב בר קיימא. קל לגדל אותו, וניתן לקצור אותו מבלי לפגוע בצמח או בסביבה. המפעל הוא גם מאוד תכליתי וניתן להשתמש בו למגוון רחב של מטרות, מה שהופך אותו למשאב אידיאלי עבור תעשיות רבות ושונות.

 

לצפייה במוצרים לחץ כאן