לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

ינואר 13, 2022 - כללי - mostafa thaa

מראות לעיצוב חלל הבית

[ux_gallery ids="36627"]

+מראת גוף+ משגעת

רוצה להגדיל את המקום בחדר עם מראה שמתאימה בול לעיצוב הפנים שלך? כיצד בוחרים מראה שתתאים לעיצוב הבית? מה כדאי לדעת כאשר בוחרים את המראה הנכונה? 

בעזרת +מראות ניתן לשחק עם עיצוב של כל חלל ולתת בו תחושה חמימה שמגדילה אותו. כיום ישנם טרנדים רבים של ריהוט איכותי מאירופה, אסיה ודרום אמריקה, בעבודת יד ובעיצובים חמימים שמתאימים לכל חלל – מודרני, כפרי או בוהו שיק ובהם +המראות לבית+ הייחודיות- +ממראת כניסה לבית+ ועד ל- +מראת ראטן+ יפייפיה וכו'...

+מראת מדף מיוחדת+

 

סוגי מראות ובחירתן

כאשר בוחרים +מראה יש לקחת בחשבון נושאים שונים כדי להתאימה בצורה מדויקת. +מראות מברזל+ למשל יכולות להתאים כמעט לכל חלל, גם כזה שמעוצב כפרי וגם מודרני ובסגנון היי טק. +מראות גוף+ מתאימות במיוחד לחללי כניסה ויציאה מהבית, לחדרי שינה ולמקלחות ו+מראות עגולות+ יכולות להוסיף מגע עיצובי לחללים בהם יש הרבה פריטים מרובעים. כמו כן, +מראות אליפסה+ או +מראות מרובעות+ יכולות להוות תוספת עיצובית לחללים שונים ולסיים בהגדלת המרחב ביצירת אשליה אופטית. 

+מראת חלון מיוחדת+

 

מסגרת המראה גם כן מוסיפה לעיצוב וכיום תחום זה מציע מגוון נרחב של מסגרות ייחודיות, החל בעץ, קש, ראטן, ברזל ועוד. +מראה בעבודת יד+ עם מסגרת מעץ מלא נחשבת כיום לחוד החנית בתחום זה ורבים בוחרים במראות מסוג זה כדי לקשט את ביתם. 

איכות ללא פשרות 

בגלריה המקסיקנית אנו מציעים מגוון נרחב של מראות ייחודיות בעבודת יד שאנו מייבאים מאירופה, מקסיקו ואינדונזיה. המראות שלנו באיכות מעולה, מעץ מלא ועם אחריות. אנו גלריה לעיצוב הבית, מציעים באתר מגוון נרחב של מראות ייחודיות אותן ניתן להתאים לסוגי חללים שונים אם לסלון ואם לחדר האיפור על יד +מעמד התכשיטים+, אנו מספקים משלוחים מהירים והמחירים שלנו ללא תחרות בתחום עבודות היד האיכותיות. רוצה להזמין כבר עכשיו מראות לעיצוב הבית או המשרד? כדאי להיכנס לאתר, להתרשם מהמגוון ולהזמין, המשלוח כבר יהיה בדרך אליך

[ux_slider] [ux_image id="52118"] [/ux_slider] [ux_slider] [/ux_slider]

 

לצפייה במוצרים לחץ כאן

לקריאה על עוד בנושא ולקבלת מידע לחץ כאן