לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

נובמבר 5, 2021 - כללי - mostafa thaa

שולחנות אוכל עגולים לפינת אוכל מעץ מלא

+שולחנות עגולים לפינת אוכל מעץ מלא+

מה היתרון של +שולחן עגול+ על פני שולחנות בתצורות אחרות? איזה סגנון עיצוב מתאים לפינת אוכל מודרנית – עם 'שיק' קלאסי?

שולחן עגול חוסך במקום ויכול להתאים לאזורים שונים בבית. באמצעות שולחן מן הסוג הזה ניתן להשאיר יותר מקום סביב פינת האוכל, במעבר למטבח או כמובן בחצר, בגינה ואפילו בסלון.

עם זאת, בחירה נכונה של השולחן לא כוללת רק את ההתייחסות למבנה שלו – אלא מחייבת להביא בחשבון את סוג חומרי הגלם שבהם השתמשו.

עיצוב מיוחד עם שולחנות עגולים לפינת אוכל מעץ מלא

הייחוד של הגלריה המקסיקנית הוא בייבוא רהיטים ממקסיקו, אינדונזיה ואירופה. לכן, כל הרהיטים אצלנו עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובעיקר נראים מיוחדים. זה בדיוק מה שפינת האוכל שלך צריכה ונשמח לעזור לעצב אותה עם רהיטים מעץ מלא.

רהיטים מעץ מלא לעיצוב מודרני או קלאסי

גם עיצוב מודרני וגם עיצוב קלאסי נשענים כיום על השימוש בעץ מלא בתור חומר גלם מרכזי. אפשר לראות את זה עם סוגים שונים של רהיטים איכותיים לבית ולחצר, כמו גם עם רהיטים בעבודת יד.

למה להשתמש בעץ מלא?

בזכות העיצוב המודרני והקלאסי, הרהיטים שמיוצרים מעץ מלא מצליחים להיות חזקים, עמידים ובעלי נוכחות לדוגמא +כסאות עץ כפריים+ מסביב לשולחן האוכל. זה משדרג משמעותית את +פינת האוכל+ ומתכתב גם עם המאפיינים של +שולחנות עגולים+.

אם רוצים להפיק את מלוא התועלת מהשולחנות העגולים, הכי טוב לעשות את זה עם רהיטים שמיוצרים מעץ מלא והושקעה מחשבה מיוחדת בעיצוב שלהם. אלו רהיטים ברמה גבוהה, עם עמידות מוכחת ועם אופי שקשה להתעלם ממנו.

הרהיטים שמתאימים לחזון שלך העיצוב שלך כבר כאן

גלישה בקטלוג של הגלריה המקסיקנית תאפשר לך להשוות בין סוגי רהיטים מיוחדים. אם חיפשת שולחנות עגולים לפינת אוכל מעץ מלא, ביכולתך להתרשם מהמבחר בקטלוג שלנו ממש כעת.