לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

נובמבר 16, 2020 - כללי - 1992batel

פרגוד

פרגודים

למה משמשים +פרגודים במאה ה-21? האם +פרגוד יכול ליצור בבית את התנאים הנחוצים לקיום של פינת עבודה או לימודים? איזה פרגוד מומלץ לבית פרטי?

הפרגוד הוא מחיצה שעשויה מחומרים שונים, לרוב ראטן וקש, המספקת פרטיות לחלקים מסוימים של הבית או העסק. פרגודים משמשים לצורך יצירת חללים או הסתרת מקומות מסוימים בבית, מעין קיר קטן שניתן להזזה ממקום למקום בחללים שונים.

אילו סוגים של פרגודים מומלצים?

כאשר מדובר על פרגוד לשימושים שונים בתוך הבית מומלץ לבחור +פרגוד ראטן+ או קש. פרגוד זה אלה קל לנשיאה והעברה, הוא נוח להעמדה ויחד עם זאת מספק מקסימום פרטיות כאשר מניחים אותו. נוסף על כך, הפרגוד מחזיק מעמד זמן רב ומספק חמימות נעימה לבית ומתאים לכל סוגי הרהיטים והעיצובים.

יתרונות ושימושים בפרגודים בבית

השימוש העיקרי של הפרגוד הנו לספק פרטיות ולחצות חללים. ניתן לראות כי הפרגוד משמש בסלון ליצירת נישות לחללי עבודה או לימודים, או לחצות חדרי שינה של ילדים כדי לקבל יותר פרטיות.

לעיתים קרובות, משמשים הפרגודים מחיצה נאה לעין – שמטרתה להפריד בין סלון ומטבח, בין סלון למרפסת ולעיתים הם משמשים כקישוט שנועד להסתיר פגם כל שהוא במבנה או בנוף הנשקף ממנו. גם בעסקים ובחנויות נעשה שימוש בפרגודים לקישוט וליצירת חללים שונים.

בהקשר זה, יתרונותיו של הפרגוד רבים: יצירת פרטיות במחיר נמוך משמעותית מבניית נישות גבס וקיר, אפשרות הזזה ממקום למקום בקלות ופרגודים גם מוסיפים אווירה חמה לכל חלל.

+פרגודים איכותיים+

הגלריה המקסיקנית הנה חנות עם פריטי ריהוט מיוחדים מדרום אמריקה ומכל העולם. באתר האינטרנט של החנות ניתן למצוא כיום ריהוט ייחודי במחירים משתלמים במיוחד וגם פרגוד מראטן ומקש באיכות מעולה.

העיצובים בחנות שלנו הנם מיוחדים ואיכותיים, האתר נוח לשימוש וכל שנותר לך כדי ליהנות מפרגוד שמתאים לצורך שלך הוא להיכנס לקטלוג, להתרשם ולהזמין ממש כעת.