לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

ינואר 27, 2022 - כללי - mostafa thaa

הדומים

מה תפקיד ההדום? איך בוחרים הדומים שמתאימים לעיצוב הפנים הקיים? והאם הדום יכול לעמוד בפני עצמו ולא כחלק ממערכת ישיבה?

לפעמים, פריט עיצובי קטן מאיר את הבית, זורק בו קצת צבע ומשדרג את מראה החדר כולו.  +הדום הוא אולי רהיט נמוך וקטן, אבל דווקא גודלו מאפשר לך להתפרע קצת, להעז ולתת איזה טוויסט קטן לסגנון שבחרת. בין אם חלמת על בית מונוטוני והרמוני ובין אם בא לך עיצוב רעשני וצבעוני, אנחנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון גדול של אפשרויות עיצוב יפיפיות ואופנתיות.

הדומים - למה זה טוב?

הדום הוא מעין שרפרף נמוך לתמיכה ברגלים של אדם יושב. הוא אחד הרהיטים הכי לוהטים וטרנדים שחזרו בסערה לאופנה וכבשו את עולם העיצוב. ההדום הוא אמנם פריט עיצוב משמעותי אבל גם פונקציונלי, נח ומפנק, אין כמו להרים רגליים. בעבר, הדום היה חלק אינטגרלי מהכורסה שאליה השתייך, היום אין כללים מחייבים לבחירת +הדומים. הדום עשוי להוות חלק ממערכת ישיבה או שינה ויכול גם לעמוד בפני עצמו. אפשר לשלב אותו כחלק מסט באותו גוון ואפשר, ממש כמו כרית נוי או אקססוריז אחר, לגוון בעזרתו ולתת צבע ועניין. הכל לפי הטעם והרצון שלך.

במיוחד בשבילך

+הדום קלאסי+

את מגוון המוצרים שלנו אנחנו מייבאים במיוחד בשבילך מרחבי העולם- ממקסיקו, מאירופה ומאינדונזיה, הכל באיכות מעולה. ההדומים מגיעים במגוון רחב של טקסטורות וחומרי גלם ואנחנו ממליצים להיכנס ולהתרשם מהתמונות באתר. אנחנו עוקבים אחרי הטרנדים האופנתיים בעולם, אבל גם מייבאים פריטים ייחודיים, חלקם בעבודת יד, דברים שהמבקרים בבית שלכם לא יראו בשום מקום אחר. אם רצית לשנות את מראה הבית האתר שלנו הוא מענה מעולה עבורך. אבל גם אם לא תכננת שינוי משמעותי, +הדום מיוחד+ יוכל להשפיע על מראה החלל כולו. ביכולתך להיכנס, להתרשם ולעשות את השינוי שחיכית לו.

+הדום הודי עבודת יד+

 

לצפייה במוצרים לחץ כאן