לתפריטים

העגלת קניות ריקה.

ספטמבר 24, 2020 - כללי - 1992batel

אהילים מקש וראטן טיבעי

+אהילים מקש+

מה היתרון של אהילים העשויים מקש? איך מעצבים תאורה לבית באמצעות אהילים דקורטיביים?

+אהיל הוא לא רק חלק מגוף תאורה, אלא גם פריט עיצוב ודקורטיבי. ברמה הפונקציונאלית, המטרה העיקרית היא להשתמש באהילים על מנת לשנות את פיזור האור. במקביל, +אהילים יכולים לשמש לטובת הגנה פיזית על הנורה ולמניעת גישה מצד ילדים. אבל עם זאת, לאהיל יש תפקיד קריטי בהקניית מראה מעוצב לגוף התאורה כולו.

אהילים מקש בגלריה המקסיקנית

היתרונות של אהילים מקש

כל אהיל עשוי לכסות את הנורה באופן מלא או חלקי, אך רק דגם שבנוי מקש גם מושך תשומת לב דקורטיבית. באמצעות השימוש בקש, ניתן לשדרג את המראה של חלל הפנים ולפזר את האור באופן טבעי ומחמיא. יתרה על כך, השימוש בקש אידיאלי עבור האהיל – כי הוא מבטיח שכמות מדויקת של אור תתפזר בחדר ותייצר אשליה אופטית של חלל גדול, מרווח ונעים.

טיפים לעיצוב התאורה לבית

תאורה לבית כדאי לעצב באופן שישלב בין ההיבט המעשי והדקורטיבי. בהיבט המעשי, חשוב שהתאורה תהיה מספיק נוחה על מנת לאפשר שימוש בחלל הפנים. עם זאת, גוף תאורה לסלון צריך להאיר חזק יותר מגוף תאורה לחדר שינה וחדרי ילדים. בהיבט הדקורטיבי, כדאי להשוות בין סגנונות עיצוב של +אהילים ולתת עדיפות לדגמי קש שמתאימים גם לסגנון מודרני וגם לסגנון קלאסי.

יותר מרהיט משלים!

בגלריה המקסיקנית גאים להעמיד לרשותך קטלוג שלם של רהיטים ומוצרים משלימים לבית – אבל עם ערך מוסף. אנו מוכרים רהיטים מיוחדים ומתמחים ברהיטים מעץ מלא ובעבודת יד. אז אם תמיד חיפשת +אהילים מקש בייבוא ממקסיקו+, אינדונזיה ואירופה, הגעת למקום הנכון.